flummigajag

Hm.. seriously

Publicerad 2013-02-06 13:35:08 i Allmänt

Det känns som om att jag bloggar mest när det är tyska...
det är för att det inte finns något att göra...
 
Nu har vår lärare kommit tillbaka från att vara sjuk så... aa... vi ska få godis...
Logiskt? nja, men det är för att vi har haft pennor tre dagar i rad nu...
 
 
Nu kom jag på att jag har svenskaläxa till i morgon. Hehe jag ska läsa till sida 68 tror jag. Vi är på 47 eller något.
Opsi, sen ska vi hitta ett citat och skriva egna tankar om det... så JÄLVA drygt!!!!!!
jaja, nu tar vi det lilla lugna nu Tilde!
 
 
andas in, andas ut, och andas inte mer.
SÅ!
 
DÖD!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillnagge (Tilde)

jag är awsome! ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela