flummigajag

Punk/visual-onsdag

Publicerad 2013-04-16 23:16:32 i Allmänt

Okj, i morgon är det tredje dagen av japan-veckan och då är det punk/visual något sånt man ska ha på sig.
För de som inte vet vad japan-veckan är så är den en vecka där man ska gräva sig ännu djupare ner i sig Japanälskade skäl och visa sig för allmänheten, med att klä sig... Uhm

Iaf
I måndags var det skoluniforms-måndag men jag var sjuk då så mina planer på en blandning mellan Miku och min egen garderob, förstördes.

Iaf. Det kommer nog ganska många bilder på min punk outfit som bara består av svart,vitt och rött i morgon. :3 kanske en video om jag orkar.

Btw jag tänkte sy min egna kigurumi... Panda. :3

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillnagge (Tilde)

jag är awsome! ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela