flummigajag

Påsklov!!

Publicerad 2013-03-28 22:59:40 i Allmänt

Jag är säker på att alla bloggare som bor i Sverige skriver om påsken nu. Såklart måste jag vara mainstream nu så. Here we go!
Okaj.
Först måste jag bara berätta att jag och Moa var på YOHIOs konsert i Stockholm, Stinsen och det var awesome. Så in i helvete mycket folk och en tredjedel var ju under 10. Bilder därifrån fixas av mig i morgon och vi får se när de kommer upp.

I helgen vette fan vad som händer... :

Men på lördag nästa vecka ska jag på cosplay meet up igen!!!!
Det är mitt tredje och jag hoppas det blir så jävla fucking awesome!!!!!
Jag kommer vara Miku och ha med tamago-yaki (googla). Aaaa en kille som jag har börjat chatta med fanboyar Miku and it's gonna be so funny to meet him again. Förra gången var han typ stum av fanboying x) haha.

Men sen ska vi åka (familjen) och Rain-man, som pjäs (googla)


Varför jag ber er googla är för att jag är trött efter en stressig vecka med prov och vill egentligen bara sova nu...sååå

God natt!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillnagge (Tilde)

jag är awsome! ^^

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela